Support

Geregistreerde klanten kunnen hun verzoeken en vragen online aanmaken, bewerken en volgen in onze supportportal.

Nieuwe support verzoeken

Supportvragen kunnen alleen via het supportportal worden ingediend. Deze kunnen niet per telefoon worden doorgegeven. Opvolging en updates kunnen per telefoon of e-mail gedaan worden. Op deze manier kunnen wij je het snelst helpen.

Toegang tot supportportal

Als je nog geen toegang hebt tot onze supportportal, neem dan contact op met onze support desk en zij zullen een account voor je aanmaken. Stuur een e-mail naar [email protected].

Dringende verzoeken - P1 and P2

Alle nieuwe supportvragen moeten via de supportportal worden ingediend. Wanneer het een 'Prioriteit 1' of 'Prioriteit 2' classificatie betreft, log je het incident eerst in de portal en vervolgens bel je ons via één van onderstaande nummers.

Support

Incident prioriteiten index

Bepaal de prioriteit van je incident met de Customer Business Impact (CBI) matrix hieronder. Kies het niveau van 'criticality' en 'service restriction' om de impact op jouw organisatie te bepalen.

Placeholder for Incident priority indexIncident priority index
Artikelen

Laatste nieuws en blog