Support services

Nomios biedt een brede reeks van support services aan die in hoge mate op maat kunnen worden aangepast. Wij houden jouw organisatie draaiende met betrouwbare, technische en operationele ondersteuning.

Placeholder for Support engineer smilingSupport engineer smiling

Support services die complexiteit wegnemen en je helpen snel te reageren op zakelijke behoeften.

Onze support services gaan verder dan alleen het ondersteunen van onze klanten. Ze zijn gericht op risicobeperking, bedrijfscontinuïteit en waardecreatie. We werken vanaf het begin van de relatie samen met onze klanten om inzicht te krijgen in hun support- en service-ecosystemen, prioriteiten, uitdagingen en doelstellingen, zodat we support services kunnen leveren die het hele spectrum van klantbehoeften bestrijken. Onze support services vereenvoudigen de bedrijfsvoering en verhogen de IT-efficiëntie.

Kenmerken en voordelen

Ontdek onze bedrijfskritische onderhoud en support services

Om jouw security- en netwerkinfrastructuur operationeel te houden, moet je problemen snel kunnen oplossen of zelfs proactief omstandigheden kunnen opsporen voordat ze de dienstverlening beïnvloeden. Onze teamleden zijn doorgewinterde experts en bieden uitgebreide support services.

Op maat gemaakte SLA's van wereldklasse

Geniet van op maat gemaakte Service Level Agreements die de standaardovereenkomsten van alle fabrikanten overtreffen. Wij bieden verbeterde dekkingsuren, responstijden, escalatiebeheer, directe toegang tot deskundige technici, aangepaste rapporten en best practices.

Support model met omgekeerde piramide

Wij zijn afgestapt van het traditionele supportmodel dat gebaseerd is op servicelagen (bijv. 1e, 2e en 3e lijn). Wij brengen expertise zo dicht mogelijk bij onze klanten met ons uniek omgekeerde piramidemodel. Wij noemen deze aanpak "direct expert access".

24x7x365 lokale support hotline

Wij werken met een "volg-de-zon"-supportmodel en zorgen ervoor dat technische expertise 24 uur per dag beschikbaar is. Met deze wereldwijde workflow kunnen problemen worden behandeld door kantoren in verschillende tijdzones om de reactiesnelheid te verhogen en vertragingen te verminderen.

Multi-vendor stack support

Consolidatie van servicecontracten van verschillende fabrikanten is economisch aantrekkelijk. Eén aanspreekpunt voor de support van jouw volledige security- en netwerkinfrastructuur is zeer praktisch voor de dagelijkse werkzaamheden van jouw team.

Context- en levenscyclusbewust team

Ons senior support engineering team heeft kennis van jouw architectuur, topologie, apparatuur en applicaties. Bewust zijn van de context en de levenscyclusfase van technologie maakt een wereld van verschil.

Support in eigen taal

Het wegnemen van de taalbarrière is essentieel voor soepele support operaties en een betere samenwerking met onze klanten. Dit is vooral belangrijk in kritische situaties waarin snelheid essentieel is.

Efficiënt voorraadbeheer en logistiek

Onze uitgebreide en ongeëvenaarde voorraad reserveonderdelen garandeert een minimale Meantime To Restore Service (MTRS). Ons Europese netwerk van satellietlocaties garandeert een snelle vervanging van hardware als er zich toch een incident voordoet.

Legacy support services

Diensten op maat voor technologie die de door de leverancier ondersteunde software- en hardwarelevensduur heeft overschreden. Wij leveren de betrouwbaarheid die je nodig hebt op een kosteneffectieve manier zonder dat je daarvoor intern gespecialiseerd personeel nodig hebt.
Breid je team uit

Innovatie op snelheid en schaal mogelijk maken

Het tempo van de veranderingen bijhouden is voor de meeste IT-teams een ontmoedigende taak. Streven naar het voldoen aan de behoeften van de business is een topprioriteit. Wendbaarheid, innovatie en concurrentievoordeel zijn gewenst, maar nemen mogelijk een ondergeschikte rol in omdat IT-teams te dun zijn uitgerekt om die kans te grijpen. De meeste IT-teams streven ernaar om op de hoogte te blijven van de dagelijkse vereisten, laat staan dat ze bandbreedte hebben voor innovatie. Door gebruik te maken van onze supportcapaciteiten en engineeringexpertise kan jouw organisatie de boost krijgen die ze nodig heeft om maximale waarde uit jouw technologie-investeringen te halen.

Placeholder for Security experts for MDR servicesSecurity experts for MDR services
One size fits all

Support services van fabrikanten zijn zelden afgestemd op de unieke behoeften van IT-teams

Bij het kiezen van een support- of onderhoudscontract voor jouw product lijkt de fabrikant de voor de hand liggende keuze. Zij hebben het gemaakt, dus moeten zij het kunnen repareren als het kapot is. Hoewel dit waar is, is het vaak erg moeilijk om hoogwaardige support services te krijgen die aan jouw behoeften zijn aangepast. De realiteit is heel eenvoudig - fabrikanten richten zich op het repareren van producten, niet op het aanbieden van een end-to-end oplossing.

De supportorganisaties van de meeste fabrikanten zijn opgebouwd rond een breed portfolio en opgezet om duizenden klanten en producten over de hele wereld te ondersteunen. Ze bieden gestandaardiseerde SLA's en hebben verschillende lagen van support engineers ontwikkeld om concurrerend te blijven en de druk op schaarse middelen zoals expert engineers te verlichten.

Met jouw multi-vendor IT-omgeving kom je terecht in een ondoorzichtig doolhof van verschillende SLA's, talrijke supportportalen, ingewikkelde RMA-procedures, muren van onvoldoende opgeleide eerstelijns supportmedewerkers en lijk je op de een of andere manier gedwongen om het duurste supportcontract te kopen dat beschikbaar is.

Wij bieden een ander servicemodel waarbij we directe toegang bieden tot kennis op expertniveau, toegewijde experts die jouw bedrijf en jouw probleem begrijpen en ondersteuning leveren die is afgestemd op jouw op maat gemaakte SLA.

Placeholder for Cybersecurity engineer coffee breakCybersecurity engineer coffee break
Support services op locatie

Ondersteuning van jouw security en netwerkoperaties

Vul jouw netwerk- en IT-personeel aan met onze technische experts, die ter plaatse bij jouw organisatie werken. Zij kunnen je helpen bij het plannen, ontwerpen, testen, implementeren en beheren van jouw security- en netwerkinfrastructuur. Hieronder zie je hoe wij technische diensten op locatie op termijn aanbieden, waarbij een termijn doorgaans 12 maanden bedraagt:

Onsite consultant service - Embedded consultants werken nauw samen met jouw netwerk-, ontwikkelings- en operationele teams om je te helpen bij de planning van security en netwerkontwerp en -architectuur.

Onsite engineer service - Embedded engineers leveren doorlopende operationele en technische ondersteuning voor onze security- en netwerkoplossingen.

Placeholder for Young engineer datacenter roomYoung engineer datacenter room
Gerelateerde oplossingen

Afgestemd op jouw behoeften

Onze kracht ligt in onze flexibiliteit en focus op het ontwikkelen van oplossingen op maat voor onze klanten. Ontdek op welke gebieden wij jouw IT-team kunnen ondersteunen.

Support services

Krijg vandaag nog betere support voor jouw organisatie

Breid je IT-team uit met onze support services, zodat je problemen kan aanpakken voordat ze jouw organisatie beïnvloeden.

Placeholder for Portrait of male grey hear wearing poloPortrait of male grey hear wearing polo
Artikelen

Laatste nieuws en blog