Diensten

Consultancy-, integratie- en managed services

voor Next Generation Network

Managed Services

 

Onderhoudscontract

De meest elementaire vorm van een managed services is een onderhoudscontract. Infradata biedt software support-, service- en onderhoudscontracten. Met dekkingstijden tot 7x24 uur en responsetijden van 4 uur. Inclusief een gecertificeerde system engineer en spareparts op lokatie. Daarnaast levert Infradata remote technical support en 7x24 uur technische support via telefoon/fax/email. Software updates en upgrades en toegang tot de Support Web sites maken ook onderdeel uit van de onderhoudscontracten.

Beheer

Bij beheer van uw netwerkinfrastructuur is Infradata volledig verantwoordelijk voor het correct functioneren van de netwerkapparatuur. Wij monitoren proactief en voeren gewenste veranderingen uit. Daarnaast zorgen wij ervoor dat de software updates en upgrades op uw netwerkapparatuur wordt geïmplementeerd. In de Service Level Agreement worden de gemaakte afspraken vastgelegd.

Dedicated Managed Network

Bij dedicated managed network service biedt Infradata een netwerkdienst waarbij de netwerkinfrastructuur dedicated voor een partij wordt ingezet. De Service Level Agreement wordt op dienst niveau afgesloten en de netwerkinfrastructuur kan door u als blackbox worden beschouwd. Infradata committeert zich aan de afgesproken uptime van tot wel 99,999%.

(Shared) Virtual Network voor Service Providers

Infradata heeft daarnaast het (shared) virtual network concept voor service providers die geen dedicated netwerk nodig hebben. Op deze wijze kan Infradata hen de nieuwste technologie bieden zonder dat zij hiervoor alle noodzakelijke kennis hoeven te hebben of hoeven te investeren.

De al dan niet dedicated managed network service en beheer diensten worden aangeboden op alle oplossingen die Infradata biedt.

Wilt u vrijblijvend meer informatie over de diensten van Infradata? Neem dan contact op met Infradata op 071-7501525 of mail naar info@infradata.nl.