Diensten

Consultancy-, integratie- en managed services

voor Next Generation Network

Managed Services

 

Onderhoudscontract

Infradata biedt software support-, service- en onderhoudscontracten met 24/7 ondersteuning en responsetijden tot 4 uur, inclusief een gecertificeerde System Engineer en reserve onderdelen op locatie. Daarnaast levert Infradata 24/7 remote technische support via telefoon/fax/email. Tot slot maken ook software updates, software upgrades en toegang tot de support website deel uit van de onderhoudscontracten.

Beheer

Bij het beheer van uw netwerkinfrastructuur is Infradata volledig verantwoordelijk (SLA) voor het correct functioneren van de netwerkapparatuur. Wij monitoren proactief en voeren gewenste veranderingen uit. Daarnaast zorgen wij ervoor dat de nodige software updates en upgrades op uw netwerkapparatuur worden geïmplementeerd.

Dedicated Managed Network

Infradata biedt de Dedicated Managed Network Service als een netwerkdienst waarbij de netwerkinfrastructuur voor één partij wordt ingezet. De Service Level Agreement wordt op dienstniveau afgesloten en de netwerkinfrastructuur kan door u als blackbox worden beschouwd. Infradata houdt zich aan de afgesproken uptime tot wel 99,999%.

(Shared) Virtual Network voor Service Providers

Daarnaast heeft Infradata het (Shared) Virtual Network concept voor service providers die geen Dedicated Network nodig hebben. Op deze manier kan Infradata de nieuwste technologie bieden zonder dat hiervoor alle noodzakelijke kennis aanwezig moet zijn of hierin geïnvesteerd moet worden.

De Managed Services worden aangeboden op alle oplossingen die Infradata levert.